BALİKESİR EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNDE GÖREVLİ POLİS MEMURU KUSMA ŞİKAYETİ İLE HASTANEYE GİTTİ 5 GÜNDÜR YOĞUN BAKIMDA.
16 Haziran salı günü Polis memuru Rıfat Arslan nöbete gitmeye hazırlanırken fenalaşıp baş ağrısı ve kusma şikayeti ile 112 ekiplerince hastaneye kaldırıldı.5 gündür yoğun bakımda tedavi gören polis memuruna doktorların henüz kesin teşhis koyamadığı belirtildi.
TÜRKİYE
Yayınlanma : 21 Haziran 2015 01:04
BALİKESİR EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNDE GÖREVLİ POLİS MEMURU KUSMA ŞİKAYETİ İLE HASTANEYE GİTTİ 5 GÜNDÜR YOĞUN BAKIMDA
BALİKESİR EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNDE GÖREVLİ POLİS MEMURU KUSMA ŞİKAYETİ İLE HASTANEYE GİTTİ 5 GÜNDÜR YOĞUN BAKIMDA" />BALİKESİR EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜNDE GÖREVLİ POLİS MEMURU KUSMA ŞİKAYETİ İLE HASTANEYE GİTTİ 5 GÜNDÜR YOĞUN BAKIMDA. Polis memuru Rıfat Arslan nöbete gitmeye hazırlanırken fenalaşıp baş ağrısı ve kusma şikayeti ile 112 ekiplerince hastaneye kaldırıldı.
- 18:57Fiero EDP 100 ml Erkek Parfüm KIĞILI Muhteşem..!
- 19:58Türkiye–Paraguay maçı yeniden oynanacak mı? Hakem Aytekin Durmaz Manşet Haber’e konuştu
- 09:37KIRKPINAR'DA TARİH YENİDEN YAZILACAK
- 15:24TERMINHINWEIS BMI: "75 Jahre Bundespolizei" 12. Juni 2026
- 12:18Etnospor Er meydanı güreşin ustalarıyla dolu‼️

