TÜRKİYE
Yayınlanma : 09 Temmuz 2015 00:06
İftar yemeği 100 kişiyi zehirledi

Edirne'de yedikleri iftar yemeği ile 100 kişi zehirlendi.Görevli tüm doktorlar hastaneye çağrılırken, yapılan muayene ve kontrollerde zehirlenenlerin hayati tehlikesi bulunmadığı belirlendi.
Bazı hastalar tedavilerinin ardından taburcu edildi. Hastane önünde
toplanan hasta yakınları ise, gelişmelere tepki gösterdi. Polis, hastane
önünde güvenlik önlemi aldı.
- 12:18Etnospor Er meydanı güreşin ustalarıyla dolu‼️
- 12:08Saksonya’da AfD yüksek oy aldı.! CDU büyük oy kaybı yaşadı..!
- 09:02U15 KADIN MİLLİ TAKIMIMIZDAN 3 MADALYA
- 08:28Bulgaristan Başbakanı Radev Almanyada Resmi törenle karşılandı..!
- 14:35ETNOSPOR KÜLTÜR FESTİVALİ’NDE ULUSLARARASI GÜREŞ KUPASI SONA ERDİ
