SPOR
Yayınlanma : 13 Nisan 2013 22:27
Seba'dan Aybaba'ya sitem

2 haftadır Fulya Acıbadem Hastanesi'nde yatmakta olan Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba, son alınan mağlubiyet nedeniyle teknik direktör Samet Aybaba'ya sitem etti.
Kendisini ziyarete giden Aybaba'ya Beşiktaş'ın son durumundan memnun olmadığını söyleyen Seba, "Maçı izleyemedim ancak Tayfur ile bizim Gaga Erol anlattılar. Bu nasıl futbol. Takımın bu halde olması ayıptır. Bu şekilde daha kötü durumlara düşeriz. Bir an önce toparlanın" diyerek Kartal'ın hocasını uyardı.
- 12:18Etnospor Er meydanı güreşin ustalarıyla dolu‼️
- 12:08Saksonya’da AfD yüksek oy aldı.! CDU büyük oy kaybı yaşadı..!
- 09:02U15 KADIN MİLLİ TAKIMIMIZDAN 3 MADALYA
- 08:28Bulgaristan Başbakanı Radev Almanyada Resmi törenle karşılandı..!
- 14:35ETNOSPOR KÜLTÜR FESTİVALİ’NDE ULUSLARARASI GÜREŞ KUPASI SONA ERDİ
